torsdag den 17. januar 2013

Art Cards

  Rhino
Jeg har ofte rodet mig ud i projekter, der involverede noget med 365 af et eller andet. Som for eksempel det kuldsejlede projekt med at fotodokumentere hver eneste dag. Eller projektet - ligeledes forlist - med at lave en visuel dagbog over hver eneste dag i året.

Om jeg er blevet klogere? Som om!!  Jeg har nemlig sat mig for at lave 365 Art Cards.

But why?!
Hvorfor ikke, kan man jo så svare.

Fordi postkortstørrelsen er overskuelig.
Fordi det har jeg ikke prøvet før.

Rammerne er frie. Kun størrelsen ligger fast.
Ellers er der ingen krav om medie, motiv eller tema.

Og jeg har dog lært lidt. For jeg har modereret kravet til mig selv. Jeg skal ikke lave et kort hver dag. Det opnår jeg aldrig. For nogle dage er det bare federe at glo TV med en unge i favnen, sy på et eller andet eller bare tænke store  (eller små) tanker.
Jeg skal bare ha' lavet 7 hver uge. Det går OK so far. Og vi er jo allerede ved den 17. Ta daaa!

Hvad jeg skal buge 365 kort til?!
No idea...


I found your nose

your light

Ingen kommentarer:

Send en kommentar